středa 23. října 2013

Spot Searchlight: Anker park Norimberk


Zřejmě za to schytám příval sofistikovanejch proti-názorů nebo mě prostě někdo nazve totálním idiotem, ale už to prostě musím říct: nebaví mě způsob, jakým se staví skateparky v ČR! Tak a je to venku, příznivci a zaměstnanci Mysticu nebo Fiveramps, pusťte se do mě! Je mi jasný, že výsledek je vždycky kompromisem pro skatery, bikery, bruslaře a všemi milované koloběžkáře, ale prostě mám pocit, že za výsledný peníze, by mohlo vznikat něco hodnotnějšího.


Zejména když člověk sleduje jak se staví parky v Německu a Polsku. Mít v parku zeď z deseti po pas je sice fajn pro závody nebo demo, ale jak často se vám stane, že přijdete do parku a řeknete si: "Deska bych se rozbil na zdi z 10 schodů." Myslím, že nám tu prostě chybí parky, kam by si člověk mohl jít každej den do pohody zajezdit. Nemyslíte, že důvod, proč v ČR skoro nikdo nejezdí bazén je to, že se to nemá kde naučit a proto radši všichni šmrdlaj bedýnky? Betonová díra v zemi v Řepích je sice epesní bazén, ale pro bazénovýho začátečník znamená třímetrový koryto s kachlovým kopingem jistou smrt.


No a proč tady vůbec tuhle filipiku vedu? Nedávno jsme měli možnost projet se v nízkorozpočtovejch parcích od německý firmy Blackriver, teď mě osud zavlál na stránky Anker skateparks, který stavějí parky v dost podobném stylu, možná o něco víc streetové než Blackriver. Mrkejte na jejich dílo v Norimberku, do kterého z Prahy dojedete za 3 hodiny, takže je to skoro blíž než na Moravu. Tenhle park je pro mě ztělesněním všeho, na co jsem výše nadával: poměrně jednoduchej, ale zábavnej a kreativní park, kde máte radost i jenom z toho, že se v něm vozíte. Stejně jako Helmbrechts, o kterém bude ještě určitě řeč. Zatím se kochejte betonovou nádherou úžasnýho norimberskýho parku a řekněte sami, jestli byste něco podobnýho u vás ve městě neocenili...







Aby nazůstalo jen u fotek, Chris Pfanner si do Norimberka zajel starým Broukem a trošku tam naložil:


Žádné komentáře:

Okomentovat