neděle 20. října 2013

Skate socks: překvapivě dobrá sranda

Říkal jsem si to už tolikrát: na Berrics na mě mezi věcma, který jsem cíleně chtěl vidět čas od času vyskočila odkaz na video s fotkou skateshopu s názvem Skate Socks. V součsaný době už Berrics produkuje tolik materiálu, že když se k němu dostanete jednou za tejden, projedete si jen opravdu to, co vás zajímá. No nicméně jsem se nedávno nudil a klik jsem na x-tý pokračování videa Skate Socks. Čekal jsem sofistikovaně zabalenej branded content, ale kupodivu jsem se dobře podavil.


Takže o čem S-S (divná zkratka, asi to radši budu rozepisovat) jsou? Retardovaně jednoduchá animace na téma divný lidi v divnejch situacích ve skateshopu, který mluví Steezus Christ. Trošku mi to připomnělo pozdější díly ButteryAss Mondays Donovana Straina, když Berrics teprve začínali. No prostě je to sranda,sice né pro každýho, ale skateři se zasmějou, občas tam padne i nějaká ta silnější myšlenka....


"Skateboarding hates you! It wants you get hurt. Every time you turn around, skateboarding tries to beat you up!" - jedna za všechny ;)


Takže pokud jste Skate Socks až doteď stejně jako já přeskakovali, doporučuju se na ně mrknout. Když chytíte dobrej díl, určitě nebudete litovat!

Rozhodně doporučuju tuhle a tuhle


Žádné komentáře:

Okomentovat