neděle 13. ledna 2013

Skrytín - urbex spot






Je opravu zvláštní jak některé názvy míst přesně odrážejí jejich atmosféru. Když jsem při hledání jedné vypuštěné nádrže mezi Děčínem a Ústí nad Labem, která se mi připomněla skrze jedno hooodně starý číslo Free Magu, kápnul na satelitní mapě na místo s tímhle názvem a modrým obdélníčkem hned vedle, ještě jsem  zdaleka netušil, s čím mám tu čest...

Zámeček Skrytín - místo s atmoškou, zdá se

Skrytín, nebo také Skrytin či Reichberg je jedna ze zaniklých obcí mezi lety 1980 - 1990. V místě byl (a dosud částečně je) záměček rodu Thůnů a po válce i pionýrský tábor. V současnosti je místo v dezolátním stavu a navštěvujou ho zejména dobroruzi, duchaři a příznivci paintballu.

A o tomhle je řeč - opuštěný koupaliště
Proč by ale tohle místo, jakkoli je pěkný, mělo zajímat nás skatery? No pokud bydlíte v Ústí, Děčíně nebo někde poblíž, možná vás bude zajímat, že součástí tehdejšího areálu bylo taky koupaliště. Podle fotek, který se mi podařilo sehnat, vypadá tohle ex-brouzdaliště docela zachovale, stěny jsou sice kolmý, ale vypadá to, že co se materiálu týče, tak okolí bude hodně štědrý, takže to přímo zavdává k tomu, tam něco postavit. Nádržka byla dvouúrovňová, takže nejde pouze o nudnou plochu a prostor by dovolil trošku kreativity...... Pokud někdo pocházíte z místa poblíž a pojedete tam, dejte vědět, jak to vypadá. Já to prozatím připisuju na "Places to visit" seznamu....

Detail nádrže

Pohled z druhé strany ze schodů




Žádné komentáře:

Okomentovat