neděle 3. listopadu 2013

Nike SB App - další věc, díky který nebudete skejtovat líp


Když se mluví o skateboardingu, často se zdůrazňuje jeho sociální dimenze, komunity a kamarádíčkování obecně. Když si to spojíte se současným trendem mobilních technologií a sociálních sítí a sedíte v Nike kanclu nad marketingovejma statistikama, musí vám z toho nutně vylézt, že musíte vytvořit aplikaci pro iPhone na sdílení skejtovejch zážitků.


Prošel jsem si web nikesbapp.com a nutně jsem si musel položit dvě otázky: a) k čemu to vůbec je? Protože funkcionalita mi zřejmě nějak unikla. a za b) k čemu mi to bude? Smysl hraní GoS s týpkem z druhý strany zeměkoule je v principu kůl, ale jaksi se tam ztrácí to hlavní kouzlo z hraní se skutečným člověkem v reálným čase.


Každopádně aplikace nic nestojí (zaplať pánbu!) tak si jí můžete z Appstoru stáhnout a dát mi vědět jestli k něčemu je. Já jsem přešel ke konkurenci takže jí vyzkoušet nemůžu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat