pátek 10. srpna 2012

Klenot z Kutné Hory

Po delší době se opět objevuje rubrika Spot searchlight. Ta se prozatím víceméně omezovala na západ rebubliky, protože tahle část republiky je pro mě nejlépe dosažitelná. Úplnou náhodu jsem ale narazil na hodně hezkou nádrž tentokrát na východ od Prahy, konkrétně v městě stříbra - Kutné Hoře. Bezcílné bloudění po webu za časů nekonečného pracovního pátku mě zcela nečekaně skrze IDNESovské Rajče postavilo před fotku super nádrže s poněkud šílenejma dispozicema. Nebudeme si nic nalhávat, buďme realisté, dno nádrže nijak zvlášť jezditelný nebude, ale i tak by tahle pastva pro oko poskytla mnoho příležitostí pro nějaký ten tríček.
Velmi dobrá zpráva, kterou se mi podařilo vyčíst mezi řádky tamního regionálního plátku je však ta, že Kutná Hora je na tom v současnosti se skateparkem dost bledě a objevují se plány na využití tohoto místa k.....jo, tušíte správně!!! Vypadá to, že skejtovej Bůh z mýho hrnku na kafe se konečně začíná usmívat na tu naší malou zemičku a obdařuje ji skjetovýma květinama. (pokud nemáte tušení co tenhle blábol má znamenat, podívejte se co vyrostlo v Klatovech).



Takže pokud by se nějakej odvážlivec rozhodl tenhle poklad z Kutný Hory hledat musí: 1) mi zavolat, protože se tam chci určitě podívat!; 2) hledat v KH kopec jménem Sukov, na němž by tahle nádrž měla bejt; 3) nebo prostě zadat do GPSky 49°58'10.276"N 15°15'57.769"E
Držme klukům z KH palce ať jim to s parkem dopadne!!

Žádné komentáře:

Okomentovat